Vyber UPS (nahrada APC/MGE)

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Listopad 28 22:48:14 CET 2007

Ja ted resim podobny problem. Vybiram UPS a jsem z toho jelen. Potrebuju
neco maleho tak aby cca 200W zarizeni udrzela tak hodinu.
Koukal jsem se do nabidky LEVI a prodavaji APC a OptiUPS. Do oka me
brnkly APC Smart UPS 1500 RM2U do racku a pak 2200VA modely APC Smart
UPS 2200i a OptiUPS PS2200. Parametrove jsou na tom podobne az na dve
veci: APC je cca 2x drazsi nez Opti a taky vazi 2x tolik. To je divne
protoze to opti nabizeji s batery packem, takze na objem vychazej cca
stejne.

Mohl by nekdo zkusenejsi s UPSkama prispet nejake hinty k vyberu UPS?

Libor