Vyber UPS (nahrada APC/MGE)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Listopad 28 23:37:56 CET 2007

On Wed, 28 Nov 2007, Libor Chocholaty wrote:

> Ja ted resim podobny problem. Vybiram UPS a jsem z toho jelen. Potrebuju
> neco maleho tak aby cca 200W zarizeni udrzela tak hodinu.
> Koukal jsem se do nabidky LEVI a prodavaji APC a OptiUPS. Do oka me
> brnkly APC Smart UPS 1500 RM2U do racku a pak 2200VA modely APC Smart
> UPS 2200i a OptiUPS PS2200. Parametrove jsou na tom podobne az na dve
> veci: APC je cca 2x drazsi nez Opti a taky vazi 2x tolik. To je divne
> protoze to opti nabizeji s batery packem, takze na objem vychazej cca
> stejne.

APC je opravdu k nezaplaceni. Taky jsem nedavno shanel UPS - stacil by mi
mensi vykon 200-300W ale dlouha doba zalohovani (hodne baterek). Nic
takoveho se nedela. Kdyz chci delsi dobu zalohovani musim koupit UPS na
velky vykon ktery take musim zaplatit i kdyz ho nepotrebuju. Vse je
navrhovane na dobu zalohovani cca 10-15 minut pri jmenovitem vykonu.
Nektere modely maji moznost pripojeni ext. baterii ale ty uz jsou dost
drahe na zalohovani nejakych drobnosti v RACKu nekde na pude..