samba na více serverech

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Pátek Říjen 5 14:38:37 CEST 2007

Ahoj,
prosím o pomoc s následujícím problémem.
Rád bych rozdělil doménu na sambě na více strojů, ale pro jednoduchost
stačí imho zůstat u dvou.
Na prvním by měla běžet samba jako PDC - ověřování uživatelů,
startovací skripty...
Druhý server by měl poskytovat disky.
Chtěl bych, aby si klienti na win mapovali disky z druhého serveru,
včetně home.

předpokládal jsem, že tomu bude odpovídat tato konfigurace smb.conf:
pcserver1

logon path = \\DISKY\%U\profile
logon home = \\DISKY\%U
[netlogon]
        comment = Network Logon Service
        path = /samba/netlogon
        oplocks = No
        level2 oplocks = No

bez definice sekce [homes]

druhý server - jméno disky
[homes]
        comment = Home Directories
        read only = No
        browseable = No

biohužel to nefunguje - podle messages při přihlášení probíhá
komunikace pouze se serverem1:

Oct  5 16:11:35 pcserver1 smbd[15233]: [2007/10/05 16:11:35, 0]
smbd/service.c:make_connection(1111)
Oct  5 16:11:35 pcserver1 smbd[15233]:   pcdell4a (172.20.2.77)
couldn't find service radek

přičemž radek je jméno uživatele, který se hlásí do domény ( a zároveň
jméno jeho domovského adresáře)

při přihlašování se na serveru disky neobjeví v messages nic.

Předpokládám, že někde mám logickou chybu, ale nevím kde - nevím, jak
to udělat.
Pokud přimountuji přes nfs  adresář home na pcserver1 a založím v
smb.conf sekci [homes], vše funguje.  Jenže já bych chtěl, aby se
klienti obraceli přímo na server disky

Pro jistotu - nemůžu fyzicky připojit disky k serveru1

Předem díky za rady

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz