Re: samba na více serverech

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Pátek Říjen 5 15:17:17 CEST 2007

Odpovím si sám:
A taky to tak funguje!

Bohužel jsem měl chybu v smb.conf - je trošku složitější a má include
části závislé na OS. A právě v tom includu byla chyba.
Sice mi ještě winnadávají, že nemůžou najít cestovní profil, ale to už
bude imho jiný problém.

Omlouvám se vám za obtěžování, ale už mi z toho šla hlava kolem

s pozdravem

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz