OT(asi): Tiskárna a počítání stránek

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Pátek Říjen 5 21:11:49 CEST 2007

> Kdysi se s tim u nas zabyval nejaky civilkar - tiskarna v sobe mela
> webserver kde se dal zjistit aktualni pocet stran a dokonce i spotreba
> toneru na posledni job. Takze udelal skripty ktere do lprng pridaly
> jako pre a post filter. Ten prefilter kontroloval proti sql databazi
> jestli odesilatel dokumentu do fronty ma opravneni tisknout a ma penize

Tak už podle popisu se děsím :-).

To asi fakt nedávám - hlavně asi není jak ověřit, že zrovna tu a tu
tiskárnu mám použít. A než to odladím, tak to bude taky chvilku trvat.
Doufal jsem, že nějaký výrobce něco takového vymyslel i za míň jak
400kKč (kopírka).

Ale moc dík. Mrknu na to, co umí lprng. Nějak jsem používal výchozí
nastavení mých oblíbených distribucí a tam byl vždy CUPS.

Petr