online zalohovani filesystemu behem kopirovani dat

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Říjen 8 01:39:40 CEST 2007

Martin Kraus wrote:

> jenze to je prave situace, ktere chci predejit. chci mit zalohy
> nezavisle na jinych zalohach. muze byt poskozen novy soubor, ktery ve

No a co to udelat uplne opacne? Proste vim, ze o pulnoci zalohuji, tak pul
hodiny pred pulnoci spustim z cronu nejaky skript, co mi zakaze scp. No a na
konci zalohovaciho skriptu bude opetne spusteni scp demona.
A samozrejme na to vsechny uzivatele upozornim, ze "od X priblizne do Y
hodin je blokovan scp pristup kvuli zalohovani dat"
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz