online zalohovani filesystemu behem kopirovani dat

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Říjen 8 01:19:00 CEST 2007

Ahoj,

On Mon, Oct 08, 2007 at 12:49:11AM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> Jsem v úplně stejném rozpoložení již mnoho let. Nevyřešil jsem to nijak -
> přesněji shutdown, z bootcd záloha, reboot. Případně by šlo to shodit do
> initu tuším 2 (tj. single + network) a tak to udělat i vzdáleně bez rebootu.

to je moc "drevni" reseni. Pokud muzete zpusobit vypadek, uplne by
stacilo zajistit konzistenci na pozadovanem svazku vypnutim prislusnych
demonu a pro neverici jeste odmountovanim nebo na chvili prepnutim do
read-only. Ted muzete zalohovat.

Horsi situace je ve velkych vzdalenych serverovnach. Fakt by me bavilo
tam v noci jezdit a zamestnavatele mi to platit od hodiny...
-- Dalibor Straka