OT(asi): Tiskárna a počítání stránek

Chlopcik Ales 10106042 na karneval.cz
Pondělí Říjen 8 15:01:49 CEST 2007

	DDV

	S tou kopirkou Vam neporadim, ale jako tiskarnu jsem mel XEROX PHASER
8200 (barevny tuhy inkoust). Ta obsahuje vlastni tiskovy server
(tiskarna s RJ45) a ten ma WEBove rozhrani. Na nem jsou (m.j.) i krasne
statistiky. Ktere IP kolik stran, kolik to sezralo inkoustu, ...).
	Ale jedno varovani, ktere nas stalo par (set) korun navic. Ta tiskarna
MUSI byt na UPS (ja mel ARGO 10 000 na celou pocetku). Nez jsme na to
prisli, tak jsem ji uz chtel i vyhodit. Pri kazdem zakolisani napeti
vyhodi kus inkoustu do odpadu => bez UPS ma strasne drahy provoz.

	Ales