OT(asi): Tiskárna a počítání stránek

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Pondělí Říjen 8 16:17:32 CEST 2007

Petr Špatka wrote:
> Prosím o nějaké nasměrování nebo případně doporučení nějaké vhodné
> tiskárny.

Ja jsem si delal jakysi sber techto dat z laserovky Epson, typ tusim
Phaser 6350. Ta ma webove rozhrani, ktere je tak mile, ze vas necha
stahnout CSV s tim, ktere IP, kdy, kolik a podobne. Delam to s pomoci
curl pravidelne, trebaze ne po kazdem jobu, ale 4x denne mi to staci.
Poscitat to zvladne jednoduchy Perlovy skript.

Ted mame objednane cosi multifunkcniho sitoveho laseroveho od Dellu, tak
jsem zvedav, jak to vsecko poslape (prijde to tak za tyden, dva). Nejake
PPD pro linux maji na strankach, ma to kopirovat, skenovat, faxovat.
Pokud to bude nejake statistiky zvladat, mozna by to byl zajimavy tip,
cena je tusim kolem 30 tisic. Ovsem otazka je, jestli by vam stacilo
nekolik tisic stranek bezne zateze mesicne.

Petr
--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě