OT(asi): Tiskárna a počítání stránek

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Pondělí Říjen 8 18:36:45 CEST 2007

Blbě jsem asi formuloval dotaz a nedocvaklo mi, že to tu všichni pojmou
jako tiskárnu pro tisíce uživatelů (a nejlépe rovnou napojeno na účet v
bance :-) ).
Jde jen o to nějakou informaci o počtu stránek získat. Bude to tak pro
15 lidí a zpracovat to může někdo jako sekretářka jednou za měsíc či
dva. Skripty ani real-time není třeba.
> Ja jsem si delal jakysi sber techto dat z laserovky Epson, typ tusim
> Phaser 6350. Ta ma webove rozhrani, ktere je tak mile, ze vas necha
> stahnout CSV s tim, ktere IP, kdy, kolik a podobne. Delam to s pomoci
> curl pravidelne, trebaze ne po kazdem jobu, ale 4x denne mi to staci.
> Poscitat to zvladne jednoduchy Perlovy skript.

Děkuji za tip. Ani nepotřebuji CSV a skripty, viz. výše. Ale, nějak jsem
při zběžném průzkumu HP okolo 30kKč nenarazil na to, že by se nějakým
počítáním stránek vůbec chlubili. Proto jsem žádal o radu a tipy.
> Ted mame objednane cosi multifunkcniho sitoveho laseroveho od Dellu, tak
> jsem zvedav, jak to vsecko poslape (prijde to tak za tyden, dva). Nejake
> PPD pro linux maji na strankach, ma to kopirovat, skenovat, faxovat.
> Pokud to bude nejake statistiky zvladat, mozna by to byl zajimavy tip,
> cena je tusim kolem 30 tisic. Ovsem otazka je, jestli by vam stacilo
> nekolik tisic stranek bezne zateze mesicne.

Určitě stačí okolo 1000 stránek měsíčně. Jsou to 3 kanceláře a ne
všichni jsou papírožrouti. Prosím o identifikaci stroje - našel bych si
k němu manuály a prozkoumal to.

Petr