OT(asi): Tiskárna a počítání stránek

Michal Dobes dobes na tes.eu
Pondělí Říjen 8 18:50:27 CEST 2007

Petr Špatka napsal(a):
> Děkuji za tip. Ani nepotřebuji CSV a skripty, viz. výše. Ale, nějak jsem
> při zběžném průzkumu HP okolo 30kKč nenarazil na to, že by se nějakým
> počítáním stránek vůbec chlubili. Proto jsem žádal o radu a tipy.

Nebude-li to největší šmejd od HP, ale něco s ethernet portem,
tak to bude umět i SNMP a bude to snad umět i HP-LASERJET-COMMON-MIB.
V něm najdete celou řadu čítačů stránek, ať již podle toho, zda byl
tisk proveden přes PCL, PostScript, čítače pro samostatné formáty
papíru, podle barvy, kolik stránek šlo duplexerem atd. Najdete
i čítání množství toneru a pár dalších blbostí.

M.