sprovozneni messenger iPaq HW 6910 + tmobile

Yan Falken seahawk na volny.cz
Středa Říjen 10 13:35:59 CEST 2007

Zdravim,

neresil tu prosimvas nekdo sprovozneni HW 6910 (6915) - linux - GPRS tmobile?

Zhruba tak pred rokem jsem to sprovoznil (uz ani nevim jak) - potom jeden den
neco zmenili a od te doby to nefunguje a ja nejsem schopen to vyladit.

Cislo se normalne vytoci ale PPP vzdy spadne po uspesnem overeni jmena hesla
(bohuzel log nemam protoze jsem resinstaloval system ... :) )

Skousel jsem ladit ppp options ale bez vysledku.

Tak kdybyste nekdo vedel - dejte prosim vedet.

Dekuju