sprovozneni messenger iPaq HW 6910 + tmobile

Jiří Pidrman jpidrman na volny.cz
Středa Říjen 10 14:02:27 CEST 2007

Zdravim,

ja kdyz jsem to pripojoval, tak jsem mel stejny problem. Nakonec reseni neni v nastaveni ppp, ale rfcomm. Je treba nastavit chanel na sluzbu Dial-up Networking, coz je u mne chanel 4. Zjistite to prikazem "sdptool browse BT-addresa-ipaqu"
Predpokladam, ze se pripojujete pres bluetooth.

S pozdravem
J.Pidrman