Routřík s wifi 2.4/5Ghz, USB a Linuxem

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Čtvrtek Říjen 11 15:33:35 CEST 2007

Petr "Qaxi" Klíma wrote:
> Zdravím
>
> nevíte někdo o malém zařízení které by umělo toto:
>
> OS Linux (bridge, router, NAT, iptables, ftp, smb (NFS?), dhcp server,
> web server, ftp server ...)
>
> Wifi    2.4/5Ghz (802.11 a/b/g)
> USB (chci k tomu připojit flash disk)
>

> Za rady postav si PC, kup si MacMini předem děkuj ... ;-)

Asus WL500 neco neco (presne si to nepamatuju, ale najit to neni tezke).
Ma 32MB RAM, 8MB FLASH. Mozna nema 5GHz radio, ale aspon ty starsi,
ktere jsem videl, mely radio v mini-PCI slotu, takze koupit Atherosku a
vymenit nebude problem. Predem samozrejme overte existenci toho mini-PCI
slotu na novych modelech.

Spotreba (po te asi jdete) je bez USB 6-8W (meren hardwarove
ekvivalentni Linksys WRT54GS).

Petr
--
Petr Klíma