Re: Routřík s wifi 2.4/5Ghz, USB a Linuxem

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Říjen 11 15:39:06 CEST 2007

Zdravím

Petr Klíma napsal(a):

> Asus WL500 neco neco (presne si to nepamatuju, ale najit to neni tezke).
> Ma 32MB RAM, 8MB FLASH. Mozna nema 5GHz radio, ale aspon ty starsi,
> ktere jsem videl, mely radio v mini-PCI slotu, takze koupit Atherosku a
> vymenit nebude problem. Predem samozrejme overte existenci toho mini-PCI
> slotu na novych modelech.
>
> Spotreba (po te asi jdete) je bez USB 6-8W (meren hardwarove
> ekvivalentni Linksys WRT54GS).
>
> Petr
> --
> Petr Klíma

Dovolil bych si upřesnit:
MiniPCI slot měly pouze verze WL-500B/G (!!pozor, Deluxe, příp. GX už
ne!!)
Tyto verze mají 16MB RAM, (imho) 4MB Flash, jeden USB port V1.1,
pralelní port.
Openwrt je podporuje

--
Radek Kohout