OT: Bezdratovy Internet v Suchdole

totojepast totojepast na razdva.cz
Sobota Říjen 13 23:48:54 CEST 2007

Znamy moji pritelkyne se chce pripojit k Internetu v Suchdole, v
baraku ovsem odhlasili pevnou linku a kabelovka neni k dispozici.

V uvahu tedy pripada nekolik druhu bezdratoveho pripojeni, ale ktery
si vybrat?

- UMTS od O2 (pres Bluetooth nebo pres datovy kabel)

- CDMA od O2 (je stale nutna instalace podivneho ovladace?)

- CDMA od Ufona (sit i CRM zatim trpi detskymi nemocemi; je stale
nutna instalace podivneho ovladace?)

- "Internet 4G" od T-Mobile ma hrozne tarify:
http://t-mobile.cz/Web/Residential/Internet/Ceny-pripojeni/internetove-tarify.aspx
(je stale nutna instalace podivneho ovladace?)

- Nejaky mistni poskytovatel Internetu pres Wi-Fi (ale obavam se o
kvalitu i o technicke provedeni u zakaznika)

Pokud by se rozhodli pro obnoveni pevne linky kvuli ADSL, jaky
existuje nejlevnejsi kombinace pausalu za pevnou linku + pausalu za
ADSL?