OT: Bezdratovy Internet v Suchdole

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Neděle Říjen 14 00:17:11 CEST 2007

Nerozumim jak toto tema souvisi s Linuxem, a navic ne zcela rozumim
jakou odpoved vlastne ocekavate, resp. na co se vlastne ptate ...

Totiz co se tyka dostupnych wifi siti, neni nic jednodussiho nez vzit
USB wifi adapter, notebook s wifi nebo cokoliv jineho co ma wifi,
podivat se jake bezdratove site jsou k dispozici a patrat pres kterou z
nich by se dalo pripojit (treba tam je nejaky lokalni provider...). BTW
zadat do nejakeho vyhledavace napriklad "suchdol praha wifi" jste
zkousel? Na CZFree jste koukal?

Co se tyka variant "pevna + ADSL" tak neni jednodussi poptat se na
aktualni podminky primo u poskytovatelu? Pripadne se podivat na jejich
stranky? Ono totiz tezko poradit, kdyz ani nereknete jake datove objemy
budete potrebovat ...

t.v.