OpenOffice.org 2 - hromadna korespondence jako ve Wordu

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Pondělí Říjen 15 05:47:59 CEST 2007

Zdravim,

jelikoz pouzivam OpenOffice.org a ve skole jak znamo jedine M$ Word, tak
jsem si svym zpusobem vydobyl pravo pouzivani OOo.
Ovsem pri reseni hromadne korespondence jsem se setkal s problemem, ze
ve Wordu je napriklad i mozne z databaze v dokumentu
nahradit i jine casti nez pozdrav a adresu, nepriklad "byl
prijat":"nebyl prijat" coz se mi v OOo nepodarilo najit ci nastavit.

Krome toho, ze budu editovat jednotlive dokumenty. Mozna jen delam neco
spatne a nebo nedelam, proto jsem se chtel zeptat, jestli OpenOffice 2.x
umi nahradit i jina pole nez ve wizardu nastaveny.

Zkousel jsem i si ty pole namatchovat, ale nenasel jsem, jak pridat dalsi.

Ad to osloveni, to je taky nejake divne, kdyz chci pridat vlastni, tak
jej musim nakopirovat, pak vlozit a potom mi cele pole vlastniho nastaveni
zasedne. Tohle chovani moc nechapu.

    Pokud s tim jiz nekdo mate zkusenost a neresite to lepsi cestou, tak
budu rad, kdyz se nekdo ozve.

          Predem diky moc,
                               DH.

--