OpenOffice.org 2 - hromadna korespondence jako ve Wordu [solved]

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Pondělí Říjen 15 07:34:35 CEST 2007

Poznatky:

- pouzit insert->fields->other
- dat si zdroj (pokud mame tabulku v docu, zkopirujeme do calcu, vytvori
si tabulku, ulozime)
- vlozime nas zdroj dat (spredsheet)
- povkladame jednotlive fieldy do dokumentu
- Mail Merge wizard pouzit az na generovani jednotlivych dopisu

-- a je to

    Diky vsem zucastnenym :)

--
== www.horinek.net ==