LVM nad SW RAIDem?

Michal Dobes dobes na tes.eu
Úterý Říjen 16 18:49:08 CEST 2007

Jan Kasprzak napsal(a):
> 	Ted je otazka, jak moc je kombinace SW RAID-1 a nad nim LVM
> podporovana starovacimi skripty. Napriklad RAID10 ve Fedore podporovane
> neni (musel jsem upravovat /etc/rc.d/rc.sysinit). Tusite nekdo jestli
> LVM nad nekolika RAID-1 je podporovane?

Používám na CentOS4 a 5 celkem běžně a bez problémů už pár let.
Obvykle je na RAID1 přímo jen oddíl /boot a zbytek je pod LVM.
Konfigurace typu, že mám RAID1 pro systém a RAID5 nebo RAID10
pro data také celkem běžně.
Naposledy jsem na systému s 6x 500 GB a CentOS5 dělal před pár týdny
tak, že jsme udělal RAID1 přes 6 disků 100 MB, na něm je přímo /boot
a zbytek je RAID5, na něm LVM a v tom je vše ostatní a také to jede OK.

M.