LVM nad SW RAIDem?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 18 18:28:23 CEST 2007

Slavek Banko wrote:
: Poznámka: Osobně bych místo 7+1 do raid5 volil 8+0 do raid6. V prvním
: případě se totiž po výpadku jednoho disku budete muset strachovat, zda
: synchronizace na spare doběhne dříve, než vypadne další disk. V druhém
: případě budete stále v klidu.

	Ech, tohle jsem myslel jako Vase 8+0 RAID-5 (tedy RAID-5 svazek
o kapacite 7/8 hrube kapacity). Vypadku se az tak nebojim, vetsina jsou
to data ktera muzu rychle ziskat jinde, zbytek je zalohovany na pasky.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |