Otevření úschovny při přihlášení

bambasmeister bambasmeister na gmail.com
Čtvrtek Říjen 18 09:38:26 CEST 2007

Uschovnu neni vubec poreba pouzivat, jeji pouziti jde zakazat. Nevim jak
je to v opensuse, ale myslim ze ve vsech distrech to bude stejne,
najdete to v ovladacim centru pod polozkou zabezpeceni. s automaickym
prihlasenim do uschovny nevim jak to je, kazdopadne si myslim, ze je to
mozne, at uz treba pouzitim nejakeho skriptu spusenem po prihlaseni do X.

bambas