Otevření úschovny při přihlášení

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Pátek Říjen 19 14:47:21 CEST 2007

Dobrý den.

> Začínám používat openSUSE 10.3 a chci se zeptat na následující. Mám wifi
> síťovku a před přihlášením se musím přihlásit do úschovny, která si
> pamatuje hesla. Je možné úschovnu otevřít automaticky po přihlášení bez
> zadávání hesla?

Podivejte se na balicek pam_kwallet

> Nebo je nutné mít vůbec úschovnu na zapamatování hesel?

Ja mam s uschovnou taky problemy, konkretne v kombinaci s programem kmail. Ten
si heslo pro stahovani posty bez reci ulozi do sveho konfiguracniho programu,
ale heslo pro odesilani posty (SMTP autentizace) by chtel ukladat do
uschovny. Kdyz to odmitnu tak se pta jestli to ma ulozit do sveho
konfiguracniho souboru, ale at odpovim co chci tak s tim priste otravuje
znovu.

Martin