Proces vyžírající paměť a swap

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pátek Říjen 19 18:00:41 CEST 2007

David Rohleder wrote:

> To je ovšem záležitost překladače, nikoliv jádra, ne? To dostane jenom
> požadavek na paměť.

Presne tak, ovsem podle toho, zda se alokator chova optimisticky nebo
pesimisticky tak vam ten pozadavak (na vice pameti, nez v systemu zbyva)
bud vyridi kladne nebo zaporne. Pokud ma nastavene optimisticke chovani,
pak pro zbyvajici 1kB RAM a pozadavku na 10MB vrati OK a pointer. Ovsem
zadna fyzicka pamet neni zabrana, ta se zabira az v okamziku, kdy do ni
neco zapisete. Pokud se chova pesimisticky, tak zabere fyzickou pamet
hned na zacatku.

Libor