Jak zrušit 3D desktop z konzole?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 23 22:50:51 CEST 2007

Dobrý den,

dal jsem našemu faráři MDV 2007.1 free z dvd, systém běhal, leč myslel jsem
že 3D desktop zrychlí přepínání programů, tak jsem jej zapnul. Jenže od té
doby po přihlášení do Xek se nezobrazí ani ony inicializační ikony KDE, jen
modrá obrazovka a animovaný kurzor.

Jde o to, že má pouze 240MB RAMky (16MB sdílená grafika), takže je to spíše
problém nedostatku paměti (prakticky stejně se mi chovalo MDK9.1 s KDE na
128MB). Bez 3D desktopu systém fungoval nádherně, byť poněkud líněji. Swap
je samozřejmě dostatečně veliký.

Protože sám mám MDV2005LE, kde 3D desktop není, naprosto netuším v jakém
konfiguráku se ho zbavit a všeho toho balastu co si sebou přinesl, abych
uvolnil pohlcenou paměť a systém mohl běžet (grafika je nějaká S3). Problém
je, že pan farář už viděl Kmail, načetl si do něj všechnu poštu z webmailu,
takže je bez pošty :o)

Děkuji vám moc, JL.