DNS název serveru

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Středa Říjen 24 06:13:51 CEST 2007

On Tue, 23 Oct 2007, Jezek Michal wrote:
> Zdravím všechny
>    Mám dva servery u nichž nemůžu najít žádný rozdíl ohledně sítě. Jeden (ten je správně) se mi po přihlášení příkazem "telnet server.domena.cz 25" přihlásí na poštovní server a tváří se jako server s doménovým názvem, který je uložen v /etc/HOSTNAME. Ten druhý při stejném příkazu se hlásí jako server [0C88:0017-7A24], což se nelíbí nejenom mě, ale i zmíněnému poštovnímu serveru, protože nenajde reverzní záznam.
> Kde je nastaveno jakým způsobem se linuxový stroj (SLackware) hlásí navenek?
>
>           Díky, Michal Ježek

> [...]
Obcas na nekterych masinach hrabnu do /etc/mail/sendmail.cf a upravim Dj.

#my official domain name
# ... define this only if sendmail cannot automatically determine your
domain
#Dj$w.Foo.COM

Na nastaveni tehoz v server.mc budes muset pohledat.

                              Karel Dudasek