Re: DNS název serveru

Jezek Michal kiwi.fon.tis na atlas.cz
Středa Říjen 24 09:16:38 CEST 2007

> Zdravím všechny
>     Mám dva servery u nichž nemůžu najít žádný rozdíl ohledně sítě.
> Jeden (ten je správně) se mi po přihlášení příkazem "telnet server.
> domena.cz 25" přihlásí na poštovní server a tváří se jako server s
> doménovým názvem, který je uložen v /etc/HOSTNAME. Ten druhý při
> stejném příkazu se hlásí jako server [0C88:0017-7A24], což se nelíbí
> nejenom mě, ale i zmíněnému poštovnímu serveru, protože nenajde
> reverzní záznam.
> Kde je nastaveno jakým způsobem se linuxový stroj (SLackware) hlásí navenek?
>
>            Díky, Michal Ježek

> [...]

Tak jak píšu. Jde mi o odesílání mailu z tohoto serveru. Jde o aplikaci SCARAB (http://scarab.tigris.org/), která je napsaná v javě a provozovaná pod Tomcatem. Nic podrobnějšího o ní vevím a ani (si myslím) nepotřebuji. Domnívám se, že pokud rozchodím ten telnet (viz výše) tak mi začne chodit i ten scarab.

           Michal Ježek

http://mail.atlas.cz/vodafone/