Re: DNS název serveru

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Středa Říjen 24 09:41:11 CEST 2007

On Wed, 24 Oct 2007, Jezek Michal wrote:
> Tak jak píšu. Jde mi o odesílání mailu z tohoto serveru. Jde o aplikaci
> SCARAB (http://scarab.tigris.org/), která je napsaná v javě a
> provozovaná pod Tomcatem. Nic podrobnějšího o ní vevím a ani
> (si myslím) nepotřebuji. Domnívám se, že pokud rozchodím ten telnet (viz
> výše) tak mi začne chodit i ten scarab.

Takze, jestli jsme to pochopili spravne, mate pocitac na kterem bezi
aplikace SCARAB (serv1) a dva ruzne postovni servery (serv2 a serv3).
Pokud se z serv1 pripojim na serv2 dostanu odpoved
"220 ... Helo serv2", ale kdyz se pripojite na serv3
dostanete odpoved "220 ... Helo [0C88:0017-7A24]".

Nebo se takto hlasi ta aplikace SCARAB ?

                              Karel Dudasek