Re: Otevření úschovny při přihlášení

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Středa Říjen 24 13:46:58 CEST 2007

17.10.07, "Ing. Jiří Nováček" <jnovacek na spst.cz>:
> Dobrý den.
> Začínám používat openSUSE 10.3 a chci se zeptat na následující. Mám wifi
> síťovku a před přihlášením se musím přihlásit do úschovny, která si
> pamatuje hesla. Je možné úschovnu otevřít automaticky po přihlášení bez
> zadávání hesla? Nebo je nutné mít vůbec úschovnu na zapamatování hesel?
> Předem děkuji
> Nováček

Zdravím,
ve fedoře 6 jsem to přepral tak, že jsem dal pro přihlášení do
úschovny žádný heslo. Z hlavy si ale nepamatuju, jak jsem k tomu
nakonec proklikal. Používám nyní k všeobecné spokojenosti. Úschovna se
otevírá a uzavírá podle potřeby všemožných programů a neotravuje se
zadáváním hesla.
--
S pozdravem
Tomáš Krbec