RE: aurtorizace uživatele ve squidu - nefunkčnost v IE 7

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pátek Říjen 26 17:04:11 CEST 2007

Nevim - na nasich PC s Windouzama nastesti je v jednom okamziku prihlaseny
nejvyse jeden ucet. Ale uznavam, ze to, jak v pripade vice session system
odpovi, prozkoumane nemam. Pokud by posilal vsechna jmena, neni podle ceho
si vybrat, ktere jmeno souvisi s tim pozadavkem. Pokud posle "nahodne" jedno
(treba z prvni aktivni session), je to taky spatne. Pokud posle session,
ktera ma konzoli, je to snad dobre. Jestli maji nejake bezne Win systemy
moznost prace vice soucasne aktivnich session (vice konzoli) nevim... No, me
tohle primitivni reseni staci a kdo bude potrebovat dokonalejsi, at ho
nepouziva.

M. Vancl