aurtorizace uživatele ve squidu - nefunkčnost v IE 7

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Říjen 26 17:46:38 CEST 2007

Dne pátek 26 říjen 2007 17:04 Vancl Miroslav (QRIS) napsal(a):
> [...]

Dokážu si představit, že má šanci se chovat rozumně na NT5.1 s více
přihlášenými uživateli (jestli se i rozumně chová jsem nezkoušel). Ale
nedokážu si představit, že má šanci se chovat rozumně na terminálovém
serveru, kde opravdu může být aktivních více sezení.

Ještě je škoda, že od NT5.1 je kurýrní služba ve výchozím stavu zakázaná.
V každém případě i já děkuji za užitečný kód. :)

Slávek