spam/nespam

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Neděle Říjen 28 08:49:12 CET 2007

Zdravim,

> Spise by mne zajimalo, nez to, co muze postihnout majitele to, co muze
> mit za problemy domena. Pokud se dostane domena na black list, pak je
> asi problem ji z black listu vymazat, ze?
> Co za dalsi problemy by administrator domeny mohl cekat?

Jak ktery blacklist - kdyz se dostanete do SpamCopu, tak v oznameni o tom,
ze jste spamoval bude i link ktery vas (nebo spis vaseho ISP - protoze
posilaji echo na kontakt uvedeny u vlastnika rozsahu site)
dostane na jejich stranky a kde vybere bud ze se to vysetruje|
odstraneno..... a pozada o delistaci - vetsinou behem dne/dvou jste pryc.
Ovsem jsou i blacklisty (bohuzel si ted nepamatuju jaky konkretne - uz je
to asi rok) co preventivne umisti cely rozsah site a pozaduji bud za
kazdou IP nejaky Obolos nebo delistaci v radu tydnu. Nastesti jsou to
spis malo pouzivane blacklisty - i kdyz si dovedu predstavit radost
Vaseho ISP - a IMHO vam muze zakazat port 25 ven.

Miroslav Zidek
--
 mizi(zavinac)mzidek.net
 charset: utf-8