spam/nespam

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Říjen 27 15:07:16 CEST 2007

Petr Podrabsky wrote:
> Co jsem s clovek o tom mluvil, rikal jsem mu at rozlozi ten velky
> balik mailu , co chce posilat, alespon po 500 adresatech. I kdyz i to
> se mi zda docela dost. Jedna se o vetsi reklamni agenturu, ktera by
> mohla mit hodne klientu s kterymi spolupracovala.
>
> Diky za ty paragrafy. Mozna jej budou v brzke dobe zajimat. :-)
>
> Spise by mne zajimalo, nez to, co muze postihnout majitele to, co muze
> mit za problemy domena. Pokud se dostane domena na black list, pak je
> asi problem ji z black listu vymazat, ze?
> Co za dalsi problemy by administrator domeny mohl cekat?

No jeste jsem zapomel, ze by v tom rozesilanem spamu rozhodne nemel chybet
link na nejakou web stranku, kde je mozne se od zasilani odhlasit. Neni to v
zakone, ale je to slusnost. I kdyz netusim, jestli slusnost patri do vybavy
reklamnich agentur. Agresivita je tam urcite :-)
Administrator domeny muze cekat i to, ze krome oficialnich verejnych
blacklistu existuji i blacklisty na konkretnich firemnich serverech a z tech
se zaznamy vymazavaji mnohdy jen rucne na vyslovnou zadost nektereho ze
zamestnancu. Takze kdyz z domeny reklama.cz dojde na mailovy server firmy
Vonasek s.r.o. par spamu, nejaky automat to zaradi na lokalni blacklist a
teprve az kdyz panu Vonaskovi zavola ta reklamni firma, ze se ji vraci maily
urcene osobne jemu, tak pan Vonasek pozada admina, aby tu firmu z blacklistu
smazal.
Ostatne ja take provozuji svuj vlastni blacklist. Rikam mu idiotslist a jsou
tam vesmes nestastnici, kteri si zavirovali pocitac. Vychazim z predpokladu,
ze kdyz si to zaviroval jednou, aviruje si to zase a znovu mi bude posilat
spamy. Tak ho tam hodim (rucne) a kdyz mi chce napsat, tak ma smulu. At mi
zavola.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz