distro a soft pre kamerovy system

laki mandriva na centrum.sk
Pondělí Říjen 29 11:36:07 CET 2007

Dobry den,

dostal som vo firme zaujimavu poziadavku. Navrhnut a ozivit kamerovy
system. Pokial mozno co najlacnejsie, najrychlejsie a najefektivnejsie.
Klasika.

Poziadavky su priblizne taketo:
- OS Linux distro (asi debian)
- IP kamery (moznost fungovania v kazdych svetelnych podmienkach)
- schopnost spracovavat  a archivovat obraz zhruba z 10 kamier
- moznost online prezerania zaberov z kamery po zadani IP adresy do
prehliadaca
- uzivatelsky software pre linux
- prevadzka 24/7
- dostatocne zelezo, aby to vsetko stihalo

Moja predstava je zhruba taka, ze bude jeden server napojeny na UPS, na
server by mal byt asi napojeny nejaky router, na ktory by mali byt
napojene IP kamery. Problem je, ze som s tym nikdy nerobil a v
problematike sa absolutne nevyznam. Robili ste niekto nieco podobne?
Mate nejake skusenosti? Budem vdacny za kazdu radu.

Imrich Polacek