distro a soft pre kamerovy system

laki mandriva na centrum.sk
Pondělí Říjen 29 14:45:16 CET 2007

Dobry den,

dik za odpoved. Ten Zoneminder vyzera zaujimavo, aj ked posledny release
bol takmer pred rokom. Mierne sa toho projektu bojim (nie som schopny
dat nan zaruku) a mozno to nakoniec zadame nejakej profi firme. Pre
inych zaujemcov som toto nasiel na
jyxe:http://usenet.jyxo.cz/cz.comp.linux/0503/web-kamera-monitoring.html

Dakujem