miro video DC20

Pavel Kysilka pavelk na bsys.cz
Pondělí Září 3 22:44:04 CEST 2007

On Mon Aug 27, 2007 at 04:12:16PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
     zdravim,

> podařilo se mi v bazaru ulovit tento téměř muzeální kousek HW a protože mám
> stejně tuxe pořád puštěného, tak by nebylo špatné mít k němu píchnutou
> nějakou kamerku.
Moc hezky kousek.

> Mám jen 2 dotazy - kde na ni rostou linuxové ovladače (pro DC20 - DC20+ je
> hodně jiná) a jaké je zapojení toho prostředního konektoru?
Drivery na tuto kartu neroustou. Ma o neco malo odlisny HW design od DC10/30 /+ serii.
Mozna, ze by to slo nejak naimplementovat s mensi namahou, protoze na dost
chipu z podporovanych zoran-karet jiz ovladac ma. Je otazkou, zda to ma
smysl, kdyz se dneska jede predevsim v "digitalu" a dnesni karty umi jiz
vice.

Co urcite na zoran driverech nejede, tak to je grabovani zvuku v digitalni
podobe. Neni naimplementovano.

Nekde jsem videl nejakou stranku zabyvajici se timto problemem. Snad neco i
nekdo neco lehce kodil. Je to roky >=4, pokud me pamet neklame. Ted jsem to
nenasel v bookmarkach.
Kdyztak nekdy zaslu odkaz, kdyz si vzpomenu.

Mozna, kdyz si pohrajete s konfiguraci karty v souboru zoran_cards.c v kernelu,
tak to rozjedete. Nebo se "poucit" z experimentalniho driveru na Fast AV
Master.

Nejak zkusenosti najdete na http://news.gmane.org a zkuste pohledat
diskusni skupiny s nazvem mjpeg.