o2 se chlubi datovymi sluzbami, fuguji i v Linuxu?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Září 4 04:38:46 CEST 2007

Martin Kamín wrote:
> Dobry den,
>
> máte někdo pozitivní zkušenosti s modem v Linuxu, o kterém píše PR
> oddělení O2?
> Základní informace o modemu
> - GSM 900/1800/2100WCDMA + 450Mhz
> - CDMA2000 1x EV-DO, UMTS, HSDPA, GPRS
> - Download až 1024 kbps
> - Upload až 153 kbps v CDMA nebo 384 kbps v UMTS
> - GPRS třídy 10 (4+2, max. 5)
>

> Martin Kamín
Nevim jaky to je HW a jak se to bude chovat v Linuxu, ale rozhodne
nejdulezitejsi slova v celem popisu jsou "až" :-) Pokud se domnivate, ze to
alespon v 10% spojeni pojede tou "až" rychlosti, luboce se mylite. Realna
rychlost je nekde v prvni tretine udavane maximalni rychlosti. Napriklad
dost casto vam bude padat internetove bankobnictvi, protoze to je u vetsiny
bank velmi alergicke na stracene pakety nebo kolisavou rychlost pripojeni. A
tady graficky zobrazeny ping vypada jako Karpaty.
Vim o cem mluvim, zavadel jsem to (pod Wokny) pro nekolik zoufalcu na malych
vesnicich, kde bylo na vyber bud tohle nebo ISDN. Zlaty drat :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz