o2 se chlubi datovymi sluzbami, fuguji i v Linuxu?

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Úterý Září 4 10:15:11 CEST 2007

Dne út 4. září 2007 04:38 Petr Vileta napsal(a):

> Nevim jaky to je HW a jak se to bude chovat v Linuxu, ale rozhodne
> nejdulezitejsi slova v celem popisu jsou "až" :-) Pokud se domnivate, ze to
> alespon v 10% spojeni pojede tou "až" rychlosti, luboce se mylite. Realna
> rychlost je nekde v prvni tretine udavane maximalni rychlosti. Napriklad
> dost casto vam bude padat internetove bankobnictvi, protoze to je u vetsiny
> bank velmi alergicke na stracene pakety nebo kolisavou rychlost pripojeni.
> A tady graficky zobrazeny ping vypada jako Karpaty.
> Vim o cem mluvim, zavadel jsem to (pod Wokny) pro nekolik zoufalcu na
> [...]

Děkuji za poznámku, ale to je asi každému jasné, jak takový 1 Mb/s může v
reále vypadat. Pravda ale je, že těch 300 kb/s v Praze na UMTS udělám, to
není k zahození to mít pokryto všechno jednou kartou ne?

MK