Samba - zmena username (tdbsam backend)

Petr Kopecký kejpi na centrum.cz
Úterý Září 4 20:10:31 CEST 2007

Ludek Finstrle wrote:

> Ahoj,
>
>   jakej backend pouzivas? Mozna by to mohlo jit primo v nem.
>
> Jakou verzi samby pouzivas?
> linux$ net user /?
> net [<method>] user RENAME <oldusername> <newusername> [targets]
>         Rename specified user
>
> Jinak me jeste napada usrmgr.exe z windows. Bylo to z netu stazitelne.
> Tusim ze to je vec z WinNT 4.0 serveru.
>
> Luf
>
> P.S. Prosim priste zkus uvest vice informaci.

Backend je tdbsam - jak je napsano v %SUBJ%, a jinak je to samba 3.0.24.
Vzdalena zmena username pres net... nefunguje. Myslim, ze jsem v
dokumentaci videl, ze to pro Samba server nefunguje.

Nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem uzivatel smazal a vytvoril noveho,
protoze to muselo byt pres noc hotove, ale docela by me zajimalo, jak to
udelat, az zase priste budou chtit menit username.

Googloval jsem to vecer nekolik hodin a vysledek nula. Ale nasel jsem, ze se
na to prede mnou uz dost lidi na ruznych mistech ptalo, ale nikdo jim
neodpovedel :-(

Diky.

P.K.

--
Ing. Petr Kopecky
E-mail: kejpi na centrum.cz

OpenDocument is now international standard ISO/IEC 26300. Use OpenOffice!
It's free for everyone :-)

http://www.openoffice.org
http://www.openoffice.cz