Samba - zmena username (tdbsam backend)

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Středa Září 5 10:54:24 CEST 2007

Tue, Sep 04, 2007 at 08:10:31PM +0200, Petr Kopecký napsal(a):

> Backend je tdbsam - jak je napsano v %SUBJ%, a jinak je to samba 3.0.24.

Promin, po odeslani jsem to tam taky nasel :-(

> Vzdalena zmena username pres net... nefunguje. Myslim, ze jsem v
> dokumentaci videl, ze to pro Samba server nefunguje.

Jeste me napada pouziti pdbedit-u. Zjistis si info o userovi, zrusis ho
a vytvoris stejneho s jinym username = prejmenovani (hlavne zachovat SID).

Jinak v smbpasswd to jde udelat editaci souboru smbpasswd, v ldapu zase
zmenou v nem. Promin, tdbsam protoze je takovy uzavreny, jsem nikdy
nepouzival.

Luf