postfix + courier

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Září 5 15:55:58 CEST 2007

Tomas Cerny wrote:
> Dobry den,
> chtel bych se zeptat, jaky nejvetsi pocet zprav mate ulozeny v jednom
> adreari posty.
>
> Zakaznik si stezuje na problemy s postou (nedorucene maily do schranky
> apod.), v maillogu nic neni, ale ve schrance, ke ktere pristupuje pres
> IMAP ma pres 11000 zprav a neuzu ho nijak donutit aby postu tridil do
> ruznych slozek nebo mazal.
>
> Pouzivam Postfix + Mysql + Courier-IMAP.
Uz jsem videl na nekolik freemailovych serverech, ze jedna z default slozek
(kterou nelze zrusit) je slozka "Stare zpravy" a podle datumu doruceni tam
zpravy presouva sam server. Proste upravte pravidla, zalozte vsem tuto
slozku a napiste kratky skript, spousteny v cronu ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz