o2 se chlubi datovymi sluzbami, fuguji i v Linuxu?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Září 5 16:00:33 CEST 2007

Dalibor Straka wrote:

> Po navazani ssl komunikace se do spojeni uz nikdo nevetre a tedy
> zjistovat podle cehokoliv (kristal, delay, packet loss,...) vetreni
> utocnika je zbytecne. Pokud tam byl uz od zacatku, tim spis je to
> zbytecne ;-)

No asi mate pravdu, ale vetsina bank to tak ma udelane. Zrejme se to hlida
na strane serveru. Je overene, ze napriklad satelitni pripojeni do banky
zarucene nefunguje. Zkousel jsem jednou VNC proti takto pripojenemu PC a po
stisku klavesy u me trvalo 5-7 sekund, nez se znak objevil zpet na mem
nahledu vzdaleneho desktopu. A to ja mam 1Mbps a ten satelit mel udajne
2Mbps.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz