Samba - zmena username (tdbsam backend)

Petr Kopecký kejpi na centrum.cz
Středa Září 5 19:22:35 CEST 2007

Ludek Finstrle wrote:

> Promin, po odeslani jsem to tam taky nasel :-(

> Jeste me napada pouziti pdbedit-u. Zjistis si info o userovi, zrusis ho
> a vytvoris stejneho s jinym username = prejmenovani (hlavne zachovat SID).
>
> Jinak v smbpasswd to jde udelat editaci souboru smbpasswd, v ldapu zase
> zmenou v nem. Promin, tdbsam protoze je takovy uzavreny, jsem nikdy
> nepouzival.
>
> Luf

No to jsem nakonec udelal, ale tim jsem musel uzivateli zmenit heslo. SID
zustalo stejne, protoze systemoveho uzivatele jsem akorat prejmenoval,
takze UID mu zustalo stejne a SID se generuje z UID, takze u toho noveho
uzivatele je stejne. :-)

Diky za pomoc!

--
Ing. Petr Kopecky
E-mail: kejpi na centrum.cz

OpenDocument is now international standard ISO/IEC 26300. Use OpenOffice!
It's free for everyone :-)

http://www.openoffice.org
http://www.openoffice.cz