windows mobile a sync

Václav Štěpán stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Neděle Září 9 15:41:56 CEST 2007

Dobry den,

Myslim, ze by to mohlo jit obejit nasledovne:
 - lokalni funambol server (nebo hostovany, treba scheduleworld,
   mozna myfunambol)
 - Windows Mobile Connector (funguje pro WM5), pripadne Outlook
   Connector, pro nouzovou jednorazovou synchronizaci
 - Evolution chyceny proti funambol serveru
Jakmile to jednou dostanete na funambol, mel byste byt za vodou.

Preji hezky den

Vaclav Stepan

Odkazy ke cteni:
http://www.funambol.com/opensource/downloads.html
http://www.scheduleworld.com/tg/cal/day.jsp
http://internetducttape.com/2006/08/11/the-holy-grail-of-synchronization-how-to-synchronize-microsoft-outlook-multiple-locations-google-calendar-gmail-ipod-and-mobile-phone-with-funambol-scheduleworld/