windows mobile a sync

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Pondělí Září 10 21:27:07 CEST 2007

Hezky den,

ano, takovou nejakou variantu mam v planu nekdy vyzkouset... radeji bych
lokalni, ale nemam u sveho Trea wi-fi a nevim, jak jej propojit s PC na
urovni tcp/ip, aby se mohl syncml klient napojit napr. na zmineny
lokalni syncml server (pro jednoduchost oboji funambol).

Stejne me vice laka mit ten server dostupny pres internet - nekdy muze
byt pohodlnejsi provadez zmeny pres www rozhrani na normalnim PC, nez na
smartu.

Ostatne jestli nekdy neco takoveho zprovoznim, zkusim to popsat a hodit
vplen obborne verejnosti :)

M.