monitoring stavu RAIDu

Kocourek Lukas kocour na direcat.net
Pondělí Září 10 18:27:32 CEST 2007

Dobry den,

potreboval bych monitorovat stav RAIDu na Dellovskem radici PERC 5/i. Na
http://linux.dell.com/storage.shtml#sas jsem zjistil ze by to mel umoznit
modul megaraid_sas, ktery mam, ale nevim jak promoci nej zjistit stav. Podle
vyse zminene stranky by se s tim melo dat pracovat pomoci nastroju od LSI
(PERC 5 je nejspis LSI 8480E s firmwarem od Dellu), ovsem ty jsou k
dispozici pouze jako binarni RPM baliky pro RHEL a SLES, ja pouzivam Debian.
Nepotrebuji zadne sofistikovane nastroje, bohate mi staci zjistit aktualni
stav a v pripade nejakeho problemu poslat report. Udelal bych si sam nejaky
jednoduchy skript, ktery by mi to zajistil, ale  ani v /proc/megaraid po
naloadovani megaraid_sas nic neni, tak nevim jak dal. Neresil nekdo podobny
problem ? Pripadne nenapada nekoho kterym smerem se dal vydat ?

diky

--
Lukas Kocourek