monitoring stavu RAIDu

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Září 10 18:47:48 CEST 2007

Když jsme řešili otázku zjišťování stavu disků na HP serverech s řadičem
SmartArray, tak jsme také našli jen binární balíčky pro RedHat apod.
Vzali jsme tedy za vděk alespoň jimi, ručně rozbalili a používáme.

Kdysi jsem takto použil i dellmgr (pro megaraid), který také byl jen jako
RPM balíček a také šel po ručním vybalení bez obtíží zprovoznit.

Pozn: Ano, vím, že od té doby již u HP mají i DEB balíčky, ale asi jen pro
nějak registrované.

Slávek