Script pusteny z console probehne OK, pri volani z Nagiosu mu chybi permissions.

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Pondělí Září 10 22:38:23 CEST 2007

Pokud si dobře pamatuji, tak přidání uživatele do skupiny se neprojeví
pokud už je člověk přihlášený. Aneb pokud toho uživatele nagios
přidal do uucp skupiny a nagios už běžel, tak ten restart pomůže.
Kdysi jsem se s podobným problémem docela natrápil.

Petr Baláš