Script pusteny z console probehne OK, pri volani z Nagiosu mu chybi permissions.

David Michal dmichal na altien.com
Úterý Září 11 11:36:41 CEST 2007

Bylo to tak. Musel jsem restartovat Nagios a pak zacalo vse fungovat. Ale celkem by me ted zajimalo, jak v Linuxu promitnout provedene zmeny v memberships do bezicich procesu. Nekdy bych chtel zmenit pristupova prava bezicimu procesu aniz bych ho musel zastavovat. Mate nekdo nejaky odkaz na stranky s vykladem?
Diky,
David