Ako pouzit notebook ako monitor - konzolu?

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Sobota Září 15 17:45:06 CEST 2007

Pekny dnik.
Predstavme si situaciu - som pri servri - ziadna klavesnica, monitor,
networking nebavi (povedzme len zlou/ziadnou konfiguraciou) ... =
neviem sa pripojit (mam so sebou laptop) .

A) Pri prestave, ze notebook aj server maju USB, seriove ... porty a
su pod linuxom a bezia - viem nejako vyuzit klavesnicu a monitor na
pripojenie sa na server?
B) Detto, ale kernel panic - chcem vidiet vypis "obrazovky" servra -
musim k nemu vlacit monitor, alebo ???

Pokial by k tomu aj bolo potrebne dokupit nejake HW "udelatko" (velmi
sa mi paci to slovo :) - co, ake, kde???

Vrela vdaka

--
Jan Kunder